Viruset tar nya krafter

Jag är sjuuuuk idag, såååå sjuuuuuk. Ok kanske inte riktigt så sjuk eftersom jag orkar sitta vid datorn och skriva ;) Men jag mår sämre än vad jag gjort i veckan och igår under dagen fick jag också röda utslag. Har en konstig smärta i halsen, trött, seg, irriterad.. Ja, som det är när kroppen är virusbelagd.

Har 7st utslag, stora myggbet typ och kliar som sådana. Sist jag hade det hade jah parvovirus b19, eller vad det hette, men det ska man bara kunna få en gång i sitt liv?
Vanligtvis är det en barnsjukdom, men eftersom jag inte hade det som barn gav min dotter mig det för 1½ år sedan. Nu hade min son det, tror jag, och jag också, igen?

Saken är den att vi ska fixa antikroppar mot det efter en gång.
Kanske inte gäller vuxna?
Äh..

Jag som skulle vandra 3mil imorn... :(
Får se hur det blir med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0