Yoga & Core

Jag har bokat pass på gymmet igen, vad härligt det känns :D
Dock skippar jag crossfit som jag planerade annars, jag mår inte bra, har känningar i halsen efter min vandring igår. Jag blir så trött på detta.. Kanske är jag övertränad? Det vore ju inte helt ologiskt.. Och min make säger att han bara har väntat på att jag ska bli det.

Att jag inte lyssnar, säger han och suckar. ;)
Haha, men ja.. Från noll till 100 är väl ganska hårt för kroppen. Sitter i 26½ år på arslet (ok, barndomen sprang jag runt, rättelse) 15 år på arslet! och BAM så börjar jag träna 5dgr i veckan under 9månader, blir sjuk 2månader, tränar 3-4dgr i veckan och sjuk igen i januari.. Tränar lite.. Sjuk igen i Mars.

Jaja.
Lugn träning, mkt promenader. Inte riktigt det jag hade planerat denna utmaning, denna vår. Men ibland blir det inte som vi tänkt! 

Nu ska jag ta en prommis med vovven! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0