Måste börja anteckna

På gymmet menar jag, har ett litet block som jag skriver i, för att hålla koll på utvecklingen, nu vill jag utvecklas, nu måste jag fanken hålla mig frisk!!

Körde ben och bröst idag och passet sluta på 65min. Att det alltid tar lite längre tid när det är benen som står på schemat. Gå igenom alla muskelgrupper, flera ggr i olika moment. Det blev blandat med maskiner och fria vikter idag, jag har startat med vadpress och kunde pressa ner 50kg, alltid en start!

Jag kan inte skryta med att jag är stark (än) men jag kan skryta med att jag orka lyfta upp 30kg på axlarna för att köra benböj eftersom jag inte klarat det förut. Det är inte benen som viker, det är armarna. ;) Och det var precis kan jag lova!

Jag läser så mkt bloggar just nu och jag ser ju att jag har en sådan lång väg kvar, men ändå för mig, så känner jag mig stark även om andra tycker att mina vikter är fjuttiga. :)

Jag får inte glömma att för 1 år sen så orka jag inte ens bära min egen kroppsvikt i benböj!

Maskinen var ledig idag, så jag lassa upp 35kg, jag skulle säkert ha klarat 40kg men jag vågade inte själv, tänk om benen viker sig och jag får hela skiten över mig? Nej tack! Hittade inte säkerhetsspärren heller.. Grabbarna har väl slarvat bort dem?

Men allt som allt är jag väldigt nöjd med min träning idag. Jag värmde upp fint och körde på fint. Jag orka 20kg i bröstpress i vinklad bänk. Skulle ha orkat 25, det vet jag men man behöver inte alltid ta i för kung och fosterland.

Jag har funderat mkt över vad jag vill med träningen och det är ju tt bli stark, jag älskar känslan av att vara STARK! :>

Styrka, Ben och Bröst 65min
Avslutade hela passet med 150situps i olika former. (Igår hann jag inte med mina situps och armhävningar, tänkte köra dubbelt idag och resten ikväll)

Sen kom jag på när jag satt där o titta mig i spegeln, under några sekunders vila och när jag titta på andra. Fan vad små huvuden vi har i förhållanden till våra kroppar, fick en såndär knäpp och allt såg så lustigt ut, haha! :D

Kommentarer
Postat av: Majken

Nu känner jag mig sjukt elak. Men tyvärr.

Därför du sätter upp mål / dag.



Men gör utmaningen dubbla gånger så kan du få två stjärnor!! Ju fler gånger ju fler stjärnor. Ska göra en uppdatering!

2012-05-17 @ 16:58:20
URL: http://majkenc.se/
Postat av: Majken

Det fixar du lätt. Under helgen tror jag att du minst klarar 4. JO du kan! Joo du orkar.

Jooo du vill vara trött efter!

2012-05-17 @ 17:12:36
URL: http://majkenc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0