Tappat motivation?

Jag har varit sjuk i nästan 4v men fick börja träna lite smått förra onsdagen, tränade i måndags och ska strax ner till gymmet nu på morgonen. 
 
Det är lätt att tappa motivation när man är sjuk så länge, jag har visserligen inte tappat den men jag har snarare tappat hoppet om att bli vältränad.. Varje gång det börjar hända nåt så blir min kropp sjuk och jag hamnar på ruta 1 igen. Min man påstår att jag säkert inte kan bli stark, kanske fit och snabb men inte bygga muskler. Han tror inte på att jag har den fysiken eller generna.. 
Generna, igen.. ;) 
 
Kanske inte, och jag börjar smått fundera på om jag ens kan bränna mer fett. Så trött på att stå stilla i fett% nu så det börjar bli löjligt. Men SKAM DEN SOM GER SIG så det så!
 
Jag har hamnat mellan 36-38 i storlek i kläder nu (klänningen här 36) och det stör mig, eftersom jag är mitt emellan en storlek igen och jag kan knappt finna nåt som sitter snyggt. Bort med fläsket. Men jag undrar om jag kan få bort mer av magen.. Det mesta är hud.
 
Jaja, nu är det mot gymmet. Vakna med träningsvärk i går och idag :) Har kört helkroppspass, relativt lätt med vila emellan - dock tungt också men med extra vila efter då. Vägrar bli sjuk igen!
I måndags var det hela kroppen men med fokus på rygg och triceps.
 
Sen blir det massa plugg för imorgon är det prov :s
 
Keep going strong
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Kämpa! Jag tror så jävla hårt på dig!!

Svar: <3<3<3
Hygea

2012-10-03 @ 10:00:52
URL: http://gealdrigupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0