Formbilder

Såhär såg jag ut förra veckan 3/9 då jag startade mina nya 100 dagar som ska bli riktigt grymma. Istället för att satsa på att bygga (äta mer osv) så ska jag fortfarande satsa på att gå ner i kg/fett. 
Jag kände att jag var långt ifrån redo att starta med att äta så mkt och stå stilla i vikt eftersom jag känner att jag har mkt kvar att tappa. 
Sen kommer jag nog inte kunna tappa allt jag vill på magen, har en hel del lös hud efter barnen som vägrar att strama upp sig.. 
 
Hur jag kommer gå tillväga:
-PF varje dag, 16tim fasta - 8tim äta.
-1600kcal /dag - varje dag, även helger men jag kommer lyxa till det men då är det inom kcal gränsen.
-Inte äta upp mina träningskcal
-Träna styrka och kondition 
-Få till fler promenader
 
Mål:
1. Ännu har jag målet att komma i mina byxor i st 28, nu kommer jag i st 28 i affär men dessa är från thailand och en aning mindre. ;) Men sååå snygga och jag SKA ha dem.
 
2. Springa/jogga roslagsleden etapp 2 på 1,6km.
 
Nu ska jag bara bli frisk så  jag får sätta igång men jag tror att det börjar hända. Jag mår fortfarande bra efter promenaden igår så idag blir det en till. :) 
 
Lev väl och njut av livet!

Och rösta: http://www.pimpmytarta.se/?id=728 ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Spacewoman

Detta kommer du att sätta! Man behöver helt klart vara mentalt redo när det är dags att börja äta mer och bygga lite, är förvånansvärt tungt för psyket :-( KBK!

2012-09-11 @ 09:21:26
URL: http://fitnessguru.se/spacewoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0