Inne på vecka 2 - trött på blogg.se

Men jag mår liiiite bättre, om vi bortser från att jag nästan svimmar när jag reser mig och anstränger mig. Haha, igår så svimma jag nästan då jag bara stod och gjorde iordning barnens smörgåsar. Sjukt äckligt ärligt talat, fick sitta ner en bra stund för att det skulle gå över. 
 
Men läkaren kallar det för en: 2 fas förkylning
Jag blir sjuk, nästan frisk och sen sjuk snabbt igen. 
 
Kul! 
 
Jag försöker nu sköta min mat, har hoppat på PF igen 16tim fasta - 8tim ätfönster. 
Det känns bra och kroppen har svarat med råge, det känns så iaf men nu ska jag bara bli frisk så  jag kan träna igen, saknar det såååå.
 
 
Det är ju fel på blogg.se hela tiden? Eller är det bara min sida? Det funkar inte att ladda upp bloggen *tillfälligt fel, försök igen senare eller *error. Och är det inte så är den helt vit med bara text.. Argh. Snart skiter jag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0