Pennkjol - min dröm blir sann

Jag har alltid drömt om att skaffa mig en pennkjol och ha en blus till men ett skärp i midjan. Jag vill ha massa olika varianter och det är bara såååå fint :D 

Men jag har inte passat i det, jag har en viss bild framför om hur det SKA se ut på MIG men jag har varit för storhelt enkelt. Den största fasan har varit min rumpa, som har varit så jäkla bred och ser ut som en fyrkant bakifrån. 

I tisdags var jag iväg och skulle handla mig en klänning till middagen min make ska bjuda mig på nästa helg, mys mys, men jag hittade en pennkjol och blev kär.. Tänkte att TESTA kan jag ju göra! 

Och ja, här har ni resultatet och jag kan inte mer än vara lycklig över att den sitter precis som jag alltid har velat, äntligen! :´)

Se bort från den skrynkliga blusen.. fniss, men jag testade bara och min rumpa ser inte ens stor ut!!! :D

Annars? Fortf sjuk.. Men köpt hem halva apoteket!
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

JÄTTEFINT, vännen! :D

Svar: <3<3<3
Hygea

2012-09-22 @ 09:30:33
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0