Torsdagsutflykt med sonen

Jag och min son bestämde oss för att göra en utflykt och jag bestämde att han fick bestämma vart vi skulle åka och Vad vi skulle åka.
Han bestämde först att vi skulle åka buss och sen skulle vi åka tunnelbana. Så det blev att åka in till stan, vår lilla Bowee (vår hund på 1 år) fick också följa med. Blev träning för hnm samtidigt, han har åkt buss några ggr, aldrig tunnelbana och båt.. :)

 

Väl inne i stan gick vi en promenad och sonen ville se vart kungen bodde, och sen på vakterna, lejonen och båtarna. Det hela sluta med att vi satte oss på en båt mot Vaxholm.

 

Och i Vaxholm unna vi oss en glass och titta på måsarna. Min son är 5år gammal snart och har ett par ben som en häst ;) Han kan gå, gå, gå och gå utan att klaga. Sedan bestämde han att vi skulle gå en promenad för att hitta en lekpark, sagt och gjort så gjorde vi det. Mamma fick se de vackra fina husen och han bestämde i vilket vi skulle bo i sen, han har bra smak min son. Tillslut hitta vi en lekpark och lekte till min make kom o hämta oss.

 

Underbar dag, jag älskar våra utflykter!

Jag unna mig också 2 kulor kaffe glass <3

 

Fett: 78 g Protein: 131 g Kolhydrater: 134 g 1803 kcal

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0