Påminnelse till mig själv

Tänka sig hur jag såg ut då, jämfört med nu. Jag vet att vissa ser mig som en spinkis som inte riktigt uppskattar hur bra jag har det, men tro de eller ej, jag har också kämpat. :)
Jag hade visserligen inte 50kg övervikt, istället hade jag noll muskler.

Från att inte kunna ta sig upp från huk utan hjälp till att känna mina lår vara nästintill stenhårda är nåt jag aldrig kunnat tänka mig och det är nåt jag är stolt över.
Det är också en morot!

Minus 7 kg och plus några muskler:




1 år har gått! Bjuder på lite bilder.. - Bild 3

1 år har gått! Bjuder på lite bilder.. - Bild 4

1 år har gått! Bjuder på lite bilder.. - Bild 5

1 år har gått! Bjuder på lite bilder.. - Bild 6

Kommentarer
Postat av: Tjejen med microti

Starkt jobbat

2012-03-08 @ 11:20:36
URL: http://ternhaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0