Det tar tid!

Helt sjukt vad det kan ta tid ibland, men det blir ju så när man väljer att träna så mkt som jag gjort. Jag har tränat 5dgr i veckan, ibland 6dgr, för att det har fått mig att må sååå bra! 

Jag hade en platå på 3månader, visserligen är sommarsemestern inräknat där så det är ju bra att jag stod still!! 

Men nu har det börjat gå åt rätt håll igen och vikten sjunker, likaså måtten. Underbart!

Äntligen är jag nere på 60kg, alltså -7kg. Det tog mig 10månader!!! Helt sjukt vad lång tid det tagit, men samtidigt så har jag byggt muskler och det har jag tanita test att bevisa med. Så nöjd är jag ändå! :) 

Nu har jag bara 3kg kvar till målvikten och det borde jag klara till nyår MEN jag satsade att klara 60kg till Juli och det gick ju inte så bra. Jag kommer satsa men jag kommer inte ha för höga förhoppningar. ;) 

Igår var jag nere och träna med min syster och då är det inga lugna puckar. Det är härligt att träna med ngn som ger lite mkt, om inte MER. :D

Intervaller 11,1km/h 2min + 6km/h 1min. Och så höll vi på så i ca 40min. Sen joggade jag i 8,5km/h som nedvarv i ca 15min, 4% lutning. Det är helt sjukt vad trött jag blev, nu ska vi tänka på att jag har haft uppehåll på 4v och mitt flås är inte som det ska vara....

På sista intervallen så öka jag till 14km/h och spurta, när det var 30sek kvar fick jag hoppa av för jag trodde ärligt talat att jag skulle spy!
Ska också tillägga att jag inte ätit som jag ska, eftersom jag bara suttit hemma och inte gjort av med så mkt energi har jag inte känt så mkt hunger. Men nu så, snart back on track! :D

Men efter att ha vilat lite, promenerat lite så fick jag tillbaka krafterna och jogga som sagt lite. 

TRX var det innan, där jag dödade mina axlar lite extra. Det är lite roligt när jag står där och det är 2 andra tjejer som gör likadant, ser mer vältränade ut än jag, mkt smalare och de klarar inte ens hälften av vad jag gör.

Då vet jag, att det spelar ingen roll hur folk ser ut, jag kan fortfarande vara mer vältränad än dem. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0