Insikt

Jag vet vad jag har gjort fel, när jag stått stilla osv osv. Jag visste det redan då men hade inte styrkan att göra nåt åt det, det rinner ut i sanden och jag valde att titta åt ett annat håll. Men nu efter att ha varit sjuk i 4veckor.................Så har jag vaknat.

Så jag tror verkligen på att allt har en mening. ;) 

Men jag vet att jag har ätit för mkt, nu ska jag också tänka individuellt, på mig och hur jag brukar äta osv. Jag är ingen storätare, och jag har tryckt i mig på tok för mkt. Vilket också har resulterat i illamående och hjärtklappningar, bara för att MD säger att jag måste äta si o så mkt.

Nu ska jag tänka på vad JAG och min KROPP tycker att jag ska äta och hur mkt. Nu blir det att dra ner portionerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0