Träning & Ordentlig frukost

Det var länge sen, både ock faktiskt.

Igår var det träning, körde lite maskiner, TRX och frivikter. Jag gjorde det jag kände för helt enkelt och det var så skönt :D Idag har jag lite träningsvärk efter mina benlyft och utfall, hade en skivstång med 15kg på axlarna. För benen var det egentligen inte sååååå tungt då, men jag hade kört slut på mina axlar och armar innan så jag orka inte lyfta mer helt enkelt. Haha.

Underbart skönt att träna igen, även fast jag också denna gång trodde att jag skulle spy efter och att jogga ner var bara att glömma, tom att stretcha kunde jag inte, så jag gjorde nåt halvdant för att sen sätta mig i bastun i 10min och bara vakna till liv igen. Men efter att kroppen tagit igen sig så kom ruset, lycka! :)

Dock orka jag inte äta upp all frukost, så halva mackan fick bli mellis nu.

Kaffe med mjölk, stort glad vatten, 1 ägg(röra) och rågmacka med ost, skinka keso och gurka.

Totalt intag:
Fett: 16g Protein: 18g Kolhydrater: 9g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0