Styrketräning

Jag vågade mig ner till friviktsdelen och körde på lite. Det roliga var att en riktigt (såg det ut som iaf) tränad tjej titta ganska mkt på mig när jag lyfte tyngre än henne i marklyft. Haha.. Jag vet att jag gör det korrekt (har kollat med PTn) så fel gjorde jag inte. Men, jag kanske är starkare, men att det syns gör det inte.. För mkt fläsk. Hade hellre sett ut som henne och lyft mindre isf.

Men men.. Skam den som ger sig. Och jag får gotta mig i att jag ÄR starkare!
Sen lyfte jag inte maxvikten heller, vill vänja in kroppen i rörelserna igen.

Styrka:
Lite av allt, vill få kroppen att vakna igen.
Axlar
Biceps
Marklyf
Grodhopp(haha?)
Benböj
Utfall
Rodd
Lårcurl

Smått o gott, lär kännas imorn!

Mage:
Mountain climb
benlyft
benlyft sidan
situps
sneda situps
situps på bänk (Sitta på kanten och dra upp benen mot mage)

Jag har jätte svårt att sluta träna när jag väl är igång. Jag har svårt att börja men när flåset är på så måste jag tvinga mig att sluta. Jag höll på tills jag blev skakis men ville ändå inte sluta, men tvinga mig att gå efter 2timmars träning. Kanske är därför jag överarbetar kroppen och blir sjuk ofta?
Den borde vara van tycker jag... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0