Vecka 31 - Träningsschema

Länk till funbeat:
 
http://www.funbeat.se/person/calendar.aspx?PersonID=265562
 
Där kan ni se hur min träningsvecka har varit, jag anser att den kunde ha varit bättre just för styrketräningens skull men annars är jag jäkla nöjd över den! Jag tränade trots allt benen under promenaden i fredags och hade en jäkla träningsvärk i lördags som satt kvar lite i söndags.
Så jag lyckades iaf, det var bröstet som fick lida och inte fick ngn träning, men det är inte hela världen, måste ändå köpa skydd för min handled som vägrar bli bra (får jätte ont i den under bänkpress).
 
Vandringen igår blev kortare än vad vi hade tänkt, 40,2km hade jag planerat men då min partner in crime inte hade ngn hundvakt så blev det en på 21km. Men det är inte illa det heller, just denna skog är det mkt hinder och backar i så det tog ändå kan jag lova.
 
Skulle vilja vandra själv men vågar inte riktigt, tänk om det händer nåt? Tänk om jag bryter foten? Haha, japp sån är jag, eller det är min mans fel... Det är han som får mig att tänka så.. Morr. ;)
 
Ny vecka, nya utmaningar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0