Backlöpning & Crossfit

Löpning
3min, 7%, uppvärmning
1,5min, 7%, jogg 8,5km/h x 6
1,5min, 7%, gång 7km/h x6

2,5min, 7%, gång 7km/h
3min, 7%, jogg 10km/h

3,5min, 5%, gång / Nedvarv

Löpningen gick förvånadsvärt bra idag.
Jag trodde verkligen att jag skulle bli mkt tröttare mkt fortare men det kom inte förns jag körde min slutspurt på 3min. Nästa gång kanske jag ska satsa lite mer på mina intervaller och öka lutningen, eller kanske hastigheten istället. Tåls att tänka på. Kanske ska dedikera en hel träningskväll till just detta.

Crossfit
Burpees
Höga knän
Mountain climb
(Passet står på 45min, men det är "bara" 20-25min träning)

Bara 20-25min träning, BARA, haha. Den som gjort detta vet att det är jobbigt OM man nu tar i. Jag tog i, kan säga att jag kanske lata mig lite i början för att "orka hela vägen fram" men mot mitten gav jag mig själv en käftsmäll (i tanken) och körde på. Jäklar, säger jag bara!
Det är kul och det är kul att se att jag inte är den som är sist längre eller den som inte orkar hela vägen ut :D Jag har förbättrats och det måste jag komma ihåg i svåra stunder!

Skitbra övningar att ta med hem och göra.
1min träning, 1min vila osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0