Jaga puls

Jag har varit dålig på att blogga!
Det blir alltid något som bli lidande när vardagen förändras och i mitt fall blev det bloggandet.

Jag tränade i måndags och körde skiten ur mig på spinningen. Fortfarande svårt att komma upp i puls, har ingen aning om vad det kan vara. Det känns som att jag kör hårdare än förr, eftersom jag håller på att spy efter, men det vill sig knappt komma upp över 90%. Det är inte så att jag är övertränad, förra veckan blev det bara 2 träningspass, plus en dag väldigt lätt simning med dottern och plask/lek med sonen. Sen promenad på söndagen.

Ja, jag gillar att jaga hög puls. ;) 
Jag kunde knappt stretcha efter passet då jag fick hålla ner illamåendet och varje rörelse trigga igång det. 

Hmm.. 
Idag är jag ledig från min praktik för att vara där på lördag också. Så idag blir det ner till gymmet och köra ett styrkepass, om det finns en plats ledig på crossfiten så hoppar jag på den också. Men pull-ups... Eh, som om jag klarar det?!

Ha en trevlig onsdag! :) 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också svårt att komma upp i puls numera. Jag kunde lätt komma upp i 192 på spinningen tidigare. I går körde jag som ett svin och kom upp i 181.



Men oavsett varför man fått lägre puls är det riktigt bra att ha en pulsklocka att gå efter! Jag älskar min! :)

2012-02-15 @ 08:40:57
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0