Sovmorgon!?

Klockan 07.00 kommer min kära vän och lämnar av sin valp hemma hos oss. Klockan 07.05 vakna jag med ett ryck att det knackade på dörren. Jag som tyckte att jag bara snooza en gång? Haha, hur ska detta gå nästa vecka då jag ska upp 05.30? Jaja, det löser sig nog. ;)

Morgonen börja bra trots detta, jag vakna och var på bra humör trots all stress igår med fixandet inför praktiken nästa vecka. Det är lustigt hur vänner inte ställer upp när de som mest behövs....
Men jag klandrar dem inte på det viset.. Det är i sådana här lägen jag skulle behövt en familj att lita på!

Men det löser sig, det gör det alltid!

Idag fick jag i mig mer frukost än vanligt:
1,2dl kesella, hallon och funlight med min musliblandning. OCH 1ägg + 1äggvita. (Jag skulle vilja ha mer äggvita men vad gör man av alla äggulor? Katten vill inte ha, hunden får en ibland... Hade några i matlagning men sen då???) Inte så roliga bilder men men... ;)

 

Fett: 20 g Protein: 26 g Kolhydrater: 5 g 315 kcal
På måndag startar min praktik.
Det ska bli intressant att se hur jag klarar att pendla 4timmar om dagen, jobba, plugga OCH träna. Sen ska jag hinna med familjen också. Och på det HUNDEN!

Utmaningen antagen! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0