Upp upp upp!

Har vågen visat, också måtten!
Mhm.. vad gick snett?
Inget godis på 4veckor, eller nån unnar/ätardag.. Hmmm.
Kan det vara att jag ökade mitt matintag? Från 1100 till 1500? Kan va, kan va.. Vilket som. Jag bryr mig inte så mkt, jag mår bra och jag behövde äta mer för att må bra.
Nu är det ny kost igen.
Nya tag.
Och mer skola.
Mer plugg.
Mer praktik.
Men jag ska fan klara det, 4-8veckor, strikt. Äta godare middag på lördagar men det är det enda.
Can i do it?
Fuck yeah! ;)
Bort med magfläsket!
Har vågen visat, också måtten!
Mhm.. vad gick snett?

Inget godis på 4veckor, eller nån unnar/ätardag.. Hmmm.
Kan det vara att jag ökade mitt matintag? Från 1100 till 1500? Kan va, kan va.. Vilket som. Jag bryr mig inte så mkt, jag mår bra och jag behövde äta mer för att må bra.

Nu är det ny kost igen.
Nya tag.

Och mer skola.
Mer plugg.

Mer praktik.
Men jag ska fan klara det, 4-8veckor, strikt. Äta godare middag på lördagar men det är det enda.

Can i do it?
Fuck yeah! ;)
Bort med magfläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0