Fluffig kesella

Med lite extra protein!

3äggvitor
2dl kesella
1tsk konc saft, funlight
1,5dl hallon

1. Vispa äggvitorna till fluff.
2. Mixa kesellan med hallon och saft.
3. Blanda ihop allt.

Fett: 7g Protein: 13g Kolhydrater: 4g
132 kcal
(beräknade det på 3port)

Variera gärna med olika bär.
Toppa med frukt, bär, flingor, quinoa, vad än önskas. :)

Tyvärr tog jag ingen bild men det är inte mkt skillnad från mina andra blandningar med kesella. När det är löning ska jag sen köpa bärmixen som finns på ICA, riktigt gott!!
Detta är en väldigt enkelt fluff, och går att mixtra med. Jag kommer dock prova en del annat också men pulver i, återkommer när jag har gjort det. (Måste beställa pulver först) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0