Rostad macka

Med mkt smör, ca 1 tsk (haha), kalkon och ost. Kesella med hallon och nån enstaka fryst körsbär, toppat med 1 kesoplätt.

Det var min frukost det och vips blev det fler kalorier för att jag var sugen på en rostad macka. Men det fina är, att jag kan äta mackan med god min för det har jag "råd med".

Har man kolla vad man äter, så blir det inte för mkt. :)

På nästa bild syns även vilken plugghäst jag är!
Haha, kanske inte riktigt, har redan pluggkramp.. Hahah, men jag måste skaffa mig lite roligare böcker.

Tur att jag har hund och kom ut på en promenad 60min innan frukosten. Utan han hade jag ju bara suttit här till ikväll...





Så kan det gå! ;)

Fett: 16g Protein: 18g Kolh: 24g
331 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0