Styrka, Spinning & Backlöpning

Är vad mina måndagsträningar brukar bestå av.
Det är full energi på måndagar, det måste vara alla kolisar jag samlat på mig under helgen ;)

Jag kör fastan som sagt och jag kom väl inte riktigt till 24tim nån dag.
Närmast var igår då jag kom til 21tim. Det står att jag skulle ha kört lördagen men jag slarva mig.. Fy på mig! Det är ganska svårt, eftersom jag gärna tar ett kvällsmål efter träningen och det bli kl 21-22 nångång, det är inte lätt att inte äta middag med familjen och barnen ställer gärna frågor om vaför jag inte äter, så det går inte.

Men jag tänkte prova ikväll och skärpa mig. Så jag får ihop dessa 24tim fasta.

Ser fram emot kvällen och min träning, sitter och mumsar på kesella och en kopp kaffe MED MJÖLK. Får inte ha mjölk i under fastan, usch. ;)
Imorn börjar också skolan!
Ojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0