Semestern är slut

Och då ska den fanken vara slut också!!!
 
Jag kom knappt iväg till gymmet idag, men efter lite pepp från goa vänner så kom jag iväg, susade fram på cykeln som en galning med kanske rädsla om att vända om och ge upp? Inte vet jag, men när jag väl bestämt mig är det bara att köra på!
 
Visste inte vad jag skulle göra, hann fråga maken eftersom min fantasi är död idag och han sa Cardio!
Cardio hela veckan, sa han. Okej, säger jag ;)
 
7,5km löpning / gång, 2% lutning
 
0,5km gång, 6,7km/h - uppvärmning
5,5km jogg, 9km/h
0,5km gång, 6,5km/h
1km jogg, 9km/h
 
Det var tungt, hemskt tungt men jag kände att jag orkade.
Det var 3½ vecka sen jag sprang sist, herregud vad tiden går fort under semester!! Trodde det var 2v... Benen var tunga, men flåset var helt klart kvar, inga problem där. Kroppen ville riktigt inte och den sista km var bara för att!!
 
Idag har jag satsat på att äta mer och fokuserat kring det, jag har pratat med en dietist och jag ska nu komma upp i 2000kcal per dag, jag har dock satt ribban på 1924kcal. Idag kom jag upp i detta:
 
Fett: 69 g Protein: 122 g Kolhydrater: 128 g 1654 kcal
Helt ok, att det ska vara så svårt att äta mkt!!??
 
Dagens mat:
 
Frukost
 
Lunch
 
 
Mellis, grov macka med lite skagenröra.
 
Middag
 
  
 
 
Kväller....Massa kesella och hallon.
Det blev dessa soppor för vi har inget hemma.. Måste handla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0