Mor & Dotter sommarlovstränar

Min dotter har nu sommarlov och min träning på dagarna funkar inte så bra, jag vet inte om man får ta med barn till gymmet, ska ringa och höra med dem först. Men vi körde på lite hemma, och hon fick vara med, jag har en stark dotter kan jag lova och hon sätter upp mål!

Vi satte på timern på mobilen och först sa hon när hon stod i planka att hon skulle klara 1minut men när 1 minut hade gått sa hon flämtandes, "2 minuter, jag SKA klara 2 minuter!"
Och hon stod i planka i 2,05min! Första gången får jag tillägga! :)

Mamma klarade idag av 3,09min. Att klara 5minuter till 30juni är inte så nära, har varit lat på att träna plankan, kommer alltid på att göra det när ja har mördat mina armar eller axlar, och då går det inte så bra. ;)


Dotter: 2,05
Mamma: 3,09


 

Sen ställde vi oss i jägarvila, ännu en liten utmaning jag har till mig själv att föbättra. Här gjorde hon likadant, 1minut skulle hon klara men jag pusha henne till 2min och när de gått föll hon ihop, jag sa "kom igen, upp igen, lite till kan du!" Och upp for hon och stod i 30sekunder till!

Dotter: 2,30min
Mamma: 3,10min

Kan ju säga att hon slog mig här också!

 

Sen utmana hon mig att stå på händer.. Nåt jag gjort 1gång under detta halvår och innan dess har jag inte gjort det sen jag var kanske 15år. (Är 28 idag, snart)
Jag kom ju upp.. men tiden behöver vi inte tala om, men imorn blir det att försöka stå så länge jag kan, nu var det mest läskigt och att komma över det... Haha. ;)



Kan ju säga att hon slog mig här också, hon stod i 1,30min och mamma.. kanske 15sek. ;)


Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Gud vad mysigt att träna med sin lilla tjej! Och vad duktiga ni var :D

2012-06-18 @ 12:21:44
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0