Dagen före julafton

Var jag ner och tränade. Det kändes underbart och jag kände min sjukt duktig måste jag säga. Det var jag och kanske 4st andra på det enorma gymmet under kvällen. Dock var det några på ett grupp-pass men kan inte ha varit många då de flesta skåpen stod tomma i tjejrummet.

Dock skönt, älskar när jag har det mesta för mig själv och slipper stå i kö. Så var det alltid på dagarna, längtar Militärpresstills jag kan träna mornar igen. :)

Fredagens träning
:
10min Crosstrainer
40min Styrketräning - Axlar, rygg + biceps. -15kg+20kg marklyft + Upprätt rodd + militärpress + frivändningar i axelfokus med övning även bakom huvudet (vet inte vad den heter). 5kg biceps - stång. (hah!)
20min backlöpning - 4% + 5% + 7% -grymt jobbigt. Men det är snällare mot hälen (eftersom jag springer på framdelen av foten) och ger mer träning och flås på mindre tid. Hoppas det också ger mig mer styrka i benen.

Snart närmar sig 2012, vad ska du göra med det nya året?
Skjuter du upp mkt till den 1a Januari?

Jag tänkte förbereda mig nu, jag har haft en långhelg med gooood mat och gooott godis, men nu gäller det att komma tillbaka där jag var i fredags. Mitt mål för 2012 är att bli vältränad, ja iaf halvvägs och med det menar jag :

= Definerade muskler, starkare, mindre underhudsfett, minus i klädstorlek, större lår.
Och självklart räknar jag inte detta f.o.m. idag utan från start Januari 2011, men mest från nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0