Disciplinen flög ut genom fönstret

Känner mig inte på tipptopp denna morgonen, men jag har ändå tankar på att få träna ikväll. Dock vet jag inte om det blir av, om jag inte känner mig bättre snart. Det har legat i kroppen i några dagar nu, lite smått förkyld och idag när jag vakna även svag och illamående.

Det är inte lätt under vintertider att behålla hälsan på topp.

Sen har detta varit syndernas helg också. Jag skulle skärpa mig men min disciplin flög ut genom fönstret, av ngn anledning. Har någon sett den? Snälla, skicka tillbaka den då!?
Det är bara att hoppa upp på hästen igen och köra, det är inte hela världen, förutom det att jag har gått upp i vikt och inte alls känner mig.. ja.

I fredags gjorde jag knäck, jag åt av det. Även popcorn.
Lördags en liten plopp, knäck, några öl och popcorn.
Söndags smörgårdstårta (kalas), några bitar rockyroad, en pepparkaksmuffin, lite chips och nån godis.

Bah!
Haha, aldrig har en helg gått så illa som denna, detta var att överdriva ganska ordentligt med intaget av onyttigheter. Kan väl skylla på dålig disciplin och att.... jag är bara människa? ;)

Haha, nej. Hoppas jag inte börjar bli sjuk, dock brukar jag äta allt i min väg innan en sjukdom slår till... Som om kroppen lagrar innan.

Pepp, och på't igen ba!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Aha, den var din disciplin som kom hit och lockade iväg min också! Hoppas de hade kul på sin utflykt för nu har jag bundit fast min här hemma!

2011-12-12 @ 09:33:04
URL: http://gitsan.bloggsida.se/
Postat av: ANNE

Godmorgon! Känns det härligt med måndag? ;)

2011-12-12 @ 09:51:01
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri mobilprodukt i min blogg om du känner för det :)

2011-12-12 @ 09:58:42
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1500 personer varje dag :)

2011-12-12 @ 11:44:07
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0