Drömmar, planer och en död kropp

Jag är rätt död efter gårdagen, min energi som jag hade så mkt av tog slut! Känner verkligen att jag måste återhämta mig på ett bra sätt idag, bra kost och vila, ingen träning alltså. Men det hade jag inte tänkt.

Jag känner också att där jag fick håll flera ggr om så intensivt igår sitter kvar i midjan på mig, inte så farligt men det känns. Överansträngning kanske, så får se om det blir nåt Core träning på onsdag. Min man gnäller lite på mig, han tycker att jag tar i för mkt i träningen och är rädd att jag ska gå sönder - eftersom jag redan har "gått sönder" 2ggr.

- Hälen och handleden.

Men det är bara överansträngning och jag gör min rehab som jag ska, jag nästan iaf. Men jag ska börja sköta mig riktigt ordentligt nu för jag vill ha min kropp till 100%. Jag har bestämt mig för att köra triathlon 2013 - Den riktiga tävlingen då!

Jag vill inte köra den nu 2012, jag har inte simmat på sååå många år. Måste få upp den kondisen och snitsen först. Och som ekonomin ser ut nu så kommer jag inte kunna lägga till det på mitt kort förns i höst. Men drömmar är till för att drömmas och senare uppnås! :)

Min make är lite känslig tror jag. ;)
Jag har ett jävlaranamma, och jag ska jävlar i mig klara en hel del!

Min frukost, som är så gott och enkelt:

1dl Kesella,
1tsk funlight saft
0,5dl blåbär
0,6dl hallon
2g qiunoa puffar
3g vete flingor
1g psylliumfrö
2g pumpafrön
1g linfrö  
1g kokos(!)

Och 1 ägg

Totalt (ca):
Fett: 17g Protein: 19g Kolhydrater: 11g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0