Eremit eller bara sjuk?

Jag har tappat mig själv lite grann, jag trodde inte det skulle vara möjligt att göra det efter 11månader av sund kost och träning. Sund inställning till livet. Men nu känner jag hur jag har tappat mig själv och min disciplin lite grann, det är inget med vilja, det är som om ett täcke las över mig.

Kan inte förklara det på nåt annat sätt.
Kanske är det nåt med D-vitamin brist? det brukar ju komma såhär dags, dock har jag klarat mig rätt länge nu. Men så fort nästa lön kommer ska jag köpa D-vitamin och testa. Jag är inte hungrig, vill knappt gå ut och träna känns mest jobbigt - eftersom jag måste gå ut!

Lite depression/eremit varningar!
Men samtidigt mår jag inte prima heller, jag känner hur det ligger och kliar, retas i halsen när jag andas. Och jag känner mig toksjuk efter en nysning. Så nåt ligger det i kroppen och väntar på att få bryta ut?!

Eller så är jag bara lat och inbillar mig saker. Det får denna vecka utvisa, ska se om jag kommer iväg runt 12 på träning. Ikväll är det valpkurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0