Ingen träning

Måndag, min dag att träna men det blir ingen. Jag vill inte riskera att bli sjuk så jag avvaktar. Jag har inte mått bra idag, svag och allmänna tillståndet har inte varit direkt alert. Känns rätt onödigt att träna på det och riskera att det bryter ut till nåt mkt värre.

Jag kanske tränar imorn istället, ber maken att gå tidigare. Det är inte så att jag inte vill, det kliar i hela min kropp. Hela jag skriker efter träning, men ibland måste jag tänka med skallen också. ;)

Idag har jag iaf skött maten, frukosten var kesella med hallon. Lunchen blev inte så uppfinningssrik (trött, slö och inte hungrig) - 5st skorpor med ost och keso, toppat med kanel. ;)
Mellis 1 äpple och middag en stor tonfisksallad med keso. Efterrätt mörk choklad 70% på 20g. ;) +3koppar kaffe med ca 3dl mjölk.

Hamna på ca, totalt intag:

Fett: 59g Protein: 82g Kolhydrater: 85g
1242kcal

Självklart vill jag ha mer intag av protein men nu idag var jag ju lat vid lunchtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0