Jillians Shred III

Jag lyckades träna, jag gav mig fan på att även om barnen inte sover ska mamma få sig en tränings-svängom. Haha, och så blev det. Dottern parkera jag framför datorn med en film och sonen i säng, dock sov han inte utan lekte snällt och tyst i sängen under hela tiden som jag tränade. Han har alltid förut somnat 19.30 (lägger sig 19) men har fått för sig att vara vaken till 21 numer...

Jag flåsade och körde hårt till Jillians 30days shred, dock följer jag inte den längre utan körde del 3 pang på bara. Jag har ju tränat ett tag så jag borde orka tyckte jag. Och visst gjorde jag det, jag körde tom ett högre tempo för att få ut maximalt av träningen. Det brann i lårmusklerna så jag fick hämta mig några ggr, då är det bra! ;)

Flås, stön, svett och bränn.
Så ska det vara!

Mkt och effektiv träning på 30min. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0