Kycklingröra

Som består av Kyckling fräst i vitlök, grädde, oxfond, några droppar soya och honung, champinjoner och purjolök. Serveras med ris. Enkelt och mkt gott! :)

Jag brukar inte ha vanlig grädde i maten, jag lagar hellre med tex Creme fraiche. Jag äter inte enligt LCHF men nu hade vi grädda till övers efter helgen och varför slänga? Nej nej, sånt gör inte vi. :)

Lunchen landa på ca:

Fett: 17g Protein: 9g Kolhydrater: 23g
286kcal

Sen åt jag lite kesella till mellanmål innan träningen:

0,5dl Kesella
0,5dl Hallon
1tsk Svartvinbärssaft

Fett: 5g Protein: 6g Kolhydrater: 8g
83kcal

Änsålänge ser dagen ut såhär, för lite protein:

Fett: 28g Protein: 23g Kolhydrater: 39g
523kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0