Måndagsmorgon

Den bästa morgonen av alla på hela veckan. Förr hatade jag måndagar, nu älskar jag dem!

Det är en start på nåt nytt, en ny vecka, nya beslut, nya erfarenheter, nya mål och ny träningsvecka. Och sen just idag har jag fått pengar så det bar ner till affärn för att handla lite gott till frukost.

Det kanske blev lite mkt men nu har jag så det räcker ett tag. :)
Att handla lite småhungrig vet vi ju att vi inte ska göra, det slutar aldrig bra. Denna gång sluta det inte illa med att jag handla en massa onyttigt utan det sluta med en massa goda nyttiga saker och sveda i plånboken. 660:- gick kalaset på.

Höll på att sätta i halsen!
Det kostar att ligga på topp. ;)

Dagens frukost består av kesella, blandat med 1tsk funlight, hallon och toppat med: Blåbär, tranbär, quinoa puffar, pumpafrön, fullkornsflingor, psylliumfrön och krossade hasselnötter.
Och alla mina vitaminer: D-vitamin, Mitt val kvinna och Omega-3. (Ägget orkar jag inte äta... Det får bli till lunch).

Näringsintaget är på ett ungefär, aldrig riktigt precis, eftersom jag inte äger en våg. Jag vill inte vara precis, men vill ha ett hum om hur mkt jag får i mig, helst när det gäller protein intaget. :)


 

Totalt intag:
Fett: 11g Protein: 14g Kolhydrater: 9g
211 kcal

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0