Mjukstart


Jag förbereder mig mentalt och fysiskt. Med mitt sätt att äta och tänka. Jag kommer köra gärnet i vår och jag måste vara mentalt redo. Jag ska köpa mig ett par handskar på gymmet med stöd för handlederna så jag kan lyfta ordentligt, jag är starkare än vad mina handleder tillåter just nu.
 
Jag har ett mål att lyfta (ett av dem) 60kg i marklyft.
Dit ska jag komma en dag, och jag ska fanimej bli stark i benböj, 20kg är fjuttigt, måste få upp till minst 50kg innan sommaren är här.

Sunda tankar, sund kost och mkt träning.
Sen skola på det, och valpen, och barnen och maken....Sen allt annat som tillkommer i vardagen. Tror ni jag klarar det? Det ska jag fanimej göra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0