Morgon jogg


Det var skönt, jag fick cykla iväg i regnet och jag hann hem igen innan maken och dottern skulle iväg på karate. Idag har hon gradering, klockan 11.15 ska vi vara där och titta på henne när hon graderar och får sitt nya bälte - Orange. :)

Starta med 5min gång 2% lutning 7km/h. Sen blev det löpning i 40min med 2% + 4% + 7% lutning från 8,5km/h till 12km/h. Spurtade emellanåt för att göra det lättare för mig själv. Kändes riktigt bra att få komma iväg när suget var starkt och att ha så mkt energi på  morgonen för att springa har jag aldrig haft. Måste ha varit för att jag åt så bra igår. ;)

Nu har jag fått i mig 2ägg och en till kopp kaffe.
Mmm underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0