Saknat frukost-sug

Inte alls sugen.

Ni skulle höra mig sucka varje gång jag tittar in i kylen på mornarna numer. Från att vara frukost-tokig till att inte vara sugen på ngt alls. Inte ens en macka med nåt gott på.
Det har blivit gröt de flesta mornar när det varit såhär, för det smakar inte mkt och går ner med mkt kanel och kardemumma. ;)

Idag blev det dock yoghurt (naturell) med en massa på:

1dl yoghurt naturell
0,5dl hallon
1dl (ca) hackad mango
några nypor linfrö
0,3dl majsflingor
lite honung, ca 0,5 tsk
Lite kanel

Fett: 3g Protein: 4g Kolhydrater: 23g
149kcal

Mitt internet har varit nere också, därför jag inte kunnat uppdatera bloggen som jag vill.

Hungern på morgonen kommer säkerligen tillbaka då jag får träna ordentligt igen! Fick inte ens i mig all frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0