Sjuk?

Magont, Var inte bara pga mackorna jag åt, tror jag har nåt virus. Känner mig allmänt nere och lite tafatt... Eller, typ som när man har näringsbrist och kroppen inte svarar som den ska. Svårt att förklara. Samtidigt så känner jag mig inte sjuk, bara seg och som om jag ätit för mkt. Magen är svullen och klagar. Känner mig inte alls fin. ;)

Idag har jag startat dagen med 1 kokt ägg, 1 mandarin och 1kopp kaffe.
Vill ta det lugnt för magens skull och sen ska jag minska mitt matintag, men äta oftare - fast mindre.

Intag:
Fett: 6g Protein: 8g Kolhydrater: 8g
123kcal

Funderar på att spinna vid 12.00 eftersom jag inte kommer att ha tid ikväll, det är karate för dottern och sen ska valpen och jag på kurs hela kvällen. Lär komma hem framåt 21. Och jag vill träna, igår innan jag somna låg jag och drömde om gymmet och allt jag ville göra. Haha, skadad? ;)

Godmorgon, och håll tummarna nu att mitt magont går över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0