Spinning 3

Jag tog mig iväg till spinningen, samtidigt är det bra träning för valpen. ;)
Det var jobbigt, jobbigt och grymt naiiiiis! Idag var det min gamla tränare som höll i klassen, jisses, hans pass är fasiken jobbiga. Tempo tempo tempo!

Känns bra att ha kommit iväg, är det nåt jag inte har svårt för är det att orka iväg till gymmet, eller fixa tid för det. ;)

Kroppen börjar komma igång igen. Jag hade ju uppehåll på nästan 2månader pga sjukdom och kroppen glömde mkt under den tiden. Men flåset börjar komma tillbaka smått och att kunna svettas börjar det med. Jag är en sån som altid har blivit knallröd i ansiktet vid minsta ansträngning, men med mkt träning och att vänja kroppen så fatta den att det finns ett bättre sätt att kyla ned sig på - Jag började svettas. Och inte nådigt. Men oj så mkt bättre än att vara röd.

Hellre blöt än röd. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0