Spinningpass 1

Är nu avklarat och jag sitter och äter min lunch. Helgen var så syndig som den kunde vara, men det är inte varje dag min man fyller 30år :) !!!

Jag tänkte att jag kör på 2st spinningpass idag. Nu klockan 12.00 var ett och sen 19.30 ett puls pass. Får se om det är att ta i eller inte men det ska gå bra, har lång återhämtning emellan. ;) Sen är det inte första ggn jag kör dubbelpass, ibland har det tom varit trippelpass, så ingen fara.

Men eftersom jag har samlat på mig så mkt kraft (kolhydrater) under helgen borde jag ha så det räcker och blir över! ;)

Grymt jobbigt med spurtar och mkt stående.
Ikväll består passet av mest som styrketräning - backar.

Wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0