Spinningpass Nr 2

Avklarat!!

Det är roligare med puls, det är mer att hålla koll på och det är roligt att försöka få upp pulsen till max för att sen försöka återhämta hjärtat så snabbt som möjligt - gå ner i puls.
Och så håller jag på så hela passet, eftersom det är också det ledarna vill, och att försöka göra som de beordrar är också en utmaning.

Idag var det tungt, eller ikväll kanske jag ska säga, hjärtat ville inte riktigt som jag ville och jag fick verkligen kämpa som fan för att få upp mig på rött (över 90% i puls). Hjärtat ville hellre ta det lugnt och varva ner, det var inga problem att få hjärtat att droppa i puls. Men jag antog utmaningen och körde som fan. ;)

Det blev inte som jag hade hoppats på men samtidigt är jag nöjd över prestationen med tanke på spinningpasset klockan 12. Och, jag har nått en ny maxväxel - 20! Alltid skoj :)

Kom hem, åt en macka och kesella med hallon. Upptäckte att jag nästan åt upp kvällens träning, haha. Men det gör inget, jag har dagens till godo. Eller nåt... ;)

Kvällsmål ca 300 kcal
Kvällens träning ca 411 kcal

Dagens intag mat ca 1074 kcal
Dagens träning ca 859 kcal

Kcal till godo ca 969 kcal
(Ligger på underskott)
Så jag har kvar att äta för, mitt intag var inte det bästa idag så nu föregick jag inte med gott exempel. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0