Thousand Miles

Jag har varit så lat denna vecka.. Eller ja, som tidigare funderingar över om jag är sjuk eller inte har ju vandrat runt. Jag mår verkligen inte prima, igår när jag la mig kände jag mig toksjuk igen. Men innan på tewx valpkursen var jag frisk som en nötkärna.

Dock stressar jag mkt just nu, kanske är det som slår till då o då. Kan känna hur hela världen snurrar för att jag stressar och nästintill glömmer att andas. Inte klokt, men så är det. Kanske får börja på yoga eller nåt, för träning 3 dgr i veckan råder inte bot på min stress, 5dar gjorde det men det finns inte möjlighet till det just nu.

Min mage funkar inte heller som den ska, en liten stress-grej över det också.

Klagoinlägg känner jag. Ska nog tvinga mig ner till gymmet idag och köra ett lugnt tempo bara. Jag vägrar ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0