TräningsStopp

Gillar det inte. Igår fick jag inte träna, vi fick barnvakt och var och storhandlade till makens kalas på lördag, han fyller 30 år. Så det var bara att glömma när jag kom hem vid 21...

Idag har det varit full rulle, det är full rulle hela dagarna till lördag. Jag trodde jag skulle hinna träna idag på dagen men naiv är jag tydligen. Nu på kvällen ska maken träna..... Börjar tappa humöret. Vill träna men vad ska jag göra? Jag är ju kvinna och måste stå framför bakugnen. ;)

Ska se om jag kommer iväg på en joggingtur i kylan.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får ladda med mig på måndag istället =) då ska d spinnas annars jävlar!

2011-12-01 @ 20:30:48
URL: http://babyfettborta2012.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0