Up Yours Latmask

Jag vann över den, ännu en gång och ännu en gång är det en sak att fira och säga högt! För aldrig är det lätt att vinna över en latmask som sitter på axeln och berättar hur BRA det är och hur SKÖNT det är att ligga i soffan och slappa, eller sitta framför datorn och glo. Och varför inte göra det ännu mer gött med en chokladkaka i hand!

Men jag vann, och jag fick hjälp på traven, precis vad jag behövde! Tack vännen min! :)

Vi körde på i lugnt tempo men helt lagom. Styrketräning i 35min för min del, lite blandat av ben, axlar och mage. Tränade även mina handleder lite försiktigt och för att avsluta det hela med 15min jogg 2% lutning med lite spurtar, som var underbara och hälen klaga inte en gång! :D

Mest imponerad är jag över vännen som också sprang 15min, ovan joggare!  Skulle vilja kalla mig för ovan joggare också men jämfört med henne är jag nog inte det.. attans. ;)

Underbart, känner mig som en ny människa, inget kan vara bättre än lite träning på dagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0