Vårruset 2012


Jag kom på att det är inte sååå långt kvar till vårruset nästa år, 29 + 30 maj hålls det och tänker jag på det jag vill prestera på den rundan så är det på tok för kort tid. Ni kan tycka att det är långt kvar men när jag har min häl som aldrig vill läka och sluta grina så är det inte så...

Jag vill springa vårruset på MAX 25min, helst 20min.
Det är en prestation, och det tänkte jag uppnå men nu kommer jag inte nå de 20min eftersom jag inte har fått jogga ordentligt sen juli i år. Jag kan jogga sisådär 2,5km innan hälen klagar.. Vet inte vad jag ska göra, jogga är nåt jag verkligen älskar.

Att springa på asfalt är illa, för min häl och hela ruset är i princip på asfalt. Sen tänkte jag springa tjejmilen med ett gäng tjejer nästa år, och planer för midnattsloppet - fick stryka båda detta år för min j*vla häl.

Haha, pessimistisk jag låter. Det är jag faktiskt inte, jag kommer ge mina vader, häl den träning de behöver för att styrka muskelaturen och mkt stretching. Jag SKA springa dessa lopp i år! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0