Vart är måtten?

Jag ska lägga ut mått för varje vecka, men det känns lite lönlöst då måtten står helt stilla sen sista gången. Så för att inte verka tjatig om samma mått så struntar jag i det nu.

Dock gick jag upp i vikt till 60,4kg (tror jag att det var, vill gärna förneka;)), men har nu gått ner till 59,9kg igen och hoppas att jag landar på 59,5kg till måndag, som det ska vara och var för 2veckor sen. ;)

Så blir det när jag latar mig och det är för mkt festligheter, men det är skönt att det inte tar sådan tid att fixa till det iaf. Och att gå ner 2kg till jul känns långt borta. Men än är det inte över, kanske jag kan lyckas med ett kg till julafton.


Kommentarer
Postat av: Kung Evve

Var gärna med i dagens blogg :D

2011-12-16 @ 13:23:56
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0