Äggröra

Brödet är slut, ja nästan, har lite hårdbröd kvar. Så det blev äggröra och en knäckemacka m. kaffe såklart. Sååå gott med kaffe på morgonen, mmmm. Och vad jag var hungrig idag, trodde min mage skulle gå sönder när jag lämna sonen på dagis, men så blir det väl om man lägger sig o efter en stund blir hungrig.

Inatt kunde jag inte sova alls, hatar dessa nätter, det blir nåt ångestladdat över dem och sen är det kört. Hade de mest mysko drömmarna också sen när jag väl somna framåt morgonkvisten.

Idag blir det 50min styrka och 20min intervall, foten är ju bättre men måste fortfarande ta det någerlunda lugnt pga min häl som gnäller igen. Men springa i uppförsbacke verkar göra susen. (ta i trä;))

 



Totalt intag:

Fett: 19g
Protein: 21g
Kolhydrater: 18g

333 kcal

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0