Axlar & Rygg

Bestod styrketräningen av idag. Inte alls som det var planerat, det var planerat att köra ben igen, jag har skaffat mig ett schema och vill gärna följa detta MEN är man klumpig som jag är och ramlar i skogen och stukar foten så får saker och ting ändras. Hahaha. Inte så smidigt och direkt efter fick jag en hund som trodde att jag lekte i all smärta.. Haha.

Min man försöker lära mig att bara ta 2st muskelgrupper i taget nu, jag funderade på att ta 3 nämligen. Innan har jag kört igenom hela kroppen men nu vill jag ge gärnet i styrketräning och låta musklerna griiiiinaaa. ;) Han tyckte det inte var så bra att ta axlar och rygg, ingen bra kombo, inte för att han förklara varför mer än: "Det är inget jag skulle göra!" Nehe, jaja. För mig gick det kanon.

Satsade på 50min, klarade 45min, sen var jag död. Kunde knappt ställa tillbaka vikterna.

10min promenad 7km/h, 7% lutning.
45min Styrketräning - axlar + rygg.
17min intervallträning på bandet, gång/jogg, 7% lutning.
(Tog det dock lugnt pga stukad fot, varannan minut, ibland var 3e)

Jag är dock jätte nöjd, nu är axlarna så döda att jag knappt orkar skriva. ^.^
Satt i bastun och var nöjd över mig själv, det är en känsla det!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Kämpa på!!



Hoppas foten är hel snart :)

2011-11-14 @ 22:12:16
URL: http://bodyfight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0