Ben & mage III

Så, igår hängde min syster med ner till gymmet. Det var väldigt trevligt med sällskap, jag behövde det verkligen. Även om vi delade på oss i nästan 1timme så fick vi snacka innan och efter på kondisdelen. Hon är härlig, kämpar som få. :)

Hon följde ner till friviktsdelen först men ville inte riktigt ge sig in på det än så jag blev ensam igen, hade sett fram mot lite sällskap och jävlar-anamma från ngn men men. :)

Uppvärmning 10min - gång 7% lutning.
Styrketräning 55min - Ben & Mage - 35min + 20min.
Intervall 20min - Jogg/Gång 3% lutning.

Det var sjukt skönt att jogga igår, det är så synd att hälen klagar lite och jag inte kan ta mig 5km ens. :( 
Men, sköter jag mig och tar hand om hälen istället kan jag snart göra det plus mkt till! 

Det var lite tråkigt att göra övningarna där det krävdes att jag tänkte på vad jag gjorde och hur mkt jag tog i med handleden. Men jag band den igår och det gick bättre. Att lyfta upp 20kg (ökade 5kg, gick bra :)) på axlarna känns men jag lyckades få in snitsen så att det knappt var märkbart.

Däremot var det svårare med TRX övningarna för magen, då har jag ganska mkt vikt på händerna, såklart, så det blev inte lika mkt övningar.


Så det blev raka och sida, vet inte vad de kallas men lättare att visa med bilder som jag hitta på google. Sen är det inte helt fel att lägga ut en muskulös kille på bloggen heller..... ;) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0