Body Jam

Det blev ingen TRX, det blev Body Jam!!
Det är en dans, kan väl påstå att det är lite hiphop? Eller? Jag kan inte mkt om dans.. Haha. Men riktigt roligt, även om jag och en till var nya och alla andra veteraner. Men jag vill inte påstå att denna andra tjej var ny på det där, hon måste ha fuskat hemma. ;)

Men det gick förvånansvärt bra måsta jag säga, men på vissa tokmissa jag och hamna helt fel, rytmen skar sig, fel arm, fel rörelse... U name it, allt. Haha, ska jag sätta ihop fler än 3 rörelser i en.. Då har du mig i en knut sen eller gör alla rörelser men lite mer som min hjärna vill ha dem. Hahaha. :D

Går på måndagar och onsdagar, tänkte ge det några ggr, iaf nu i början då jag kommer igång igen med träningen. Känns lagom, för svettigt blev det och flåsigt. Men sådär lagom :)

45min ca 200kcal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0