Bröst & Triceps

Det gick bra att träna dessa, triceps är alltid en tacksam muskel när man tränar den specifikt och ger en härlig träningsvärk dagen efter. Den gav gärna upp och jag fick trilska ner vikten eftersom jag inte fick den över huvudet tillslut, haha, måste ha varit en syn. Men efter lite vila, några sek, så återkommer styrkan igen.

Jag måste verkligen se till att läsa på mer om olika övningar, jag hade gjort det men kom bara ihåg en av dem, haha, bra minne. Bänkpress är nåt alla vet om eller i maskiner, men men.

Jag körde slut på musklerna tills de verkligen inte villa ta i mer. Det var skönt.

Uppvärmning - intervall gång/jogg 7% lutning - 12min.
Styrketräning - Bröst & Triceps - 52min.
Crosstranier intervall - 16min.

Nu är det vilohelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0