Drömmer

...om gymmet. Längtar till imorn då det är min tur att träna igen. Jag saknar de dagar jag kunde gå ner varje dag, 5 dar i veckan, och bara pumpa på. Det var tider det! Men nu har jag valp och i januari börjar skolan, inget mer träna dagtid.. Kanske nån gång då valpen lärt sig vara hemma iaf 2tim!

Imorn funderar jag på att köra bröst, men jag vet inte vad jag ska göra mer.. Biceps, triceps? Axlar och rygg körde jag igår. Ja, det är tur att jag har tid på  mig att fundera iaf. Såhär blir det när jag börjar med nåt nytt, vet inte vad jag ska välja utan vill göra allt på en gång. Men nu ska vi göra det ordentligt, så nu går det inte att köra så längre! :)

Tips, ngn?

Fredag blir iaf ben och mage.

Idag var det kyckling inlindad i bacon med potatis och rotfukter, lite beasås. Återkommer med det.


Kommentarer
Postat av: Thessan

Bröst och triceps funkar bra att köra tillsammans om du vill köra slut kroppen.

Jag kör bröst och axlar, ben och biceps, rygg och triceps och mage.



Ska snart byta så jag kör 4split men är inte överrens med mig själv hur.

2011-11-16 @ 08:28:04
URL: http://bodyfight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0