Exakt samma outfit - Då & Nu!



Här kom chocken




Jag startade min resa i Januari som lätt överviktig, det var inget jag såg då utan det var mer att jag upptäckte att låren inte löd, när jag satte mig på huk och jag kom inte upp!!! 

Det var en väckarklocka för mig, en stor en.
Jag la om allt, min kost, mitt tankesätt, sluta med nikotin och började träna 5dagar i veckan, pang på! 
Promenader, Jillians shred (bra start faktiskt) och tillslut jogging och när jag hade gjort detta i 3månader fick jag köpa ett gymkort. Tränade 5dgr i veckan hela våren, sommaren fram till slutet av september då vi fick vår valp - ner till 3dgr i veckan. (Det känns kan jag lova!)

Men så mkt som jag skäms över hur jag lät det köra över mig så är jag trippelt så stolt över hur långt jag kommit på 10månader. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken skillnad! Jättegrattis!

2011-11-25 @ 13:13:23
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Ida

Waow!!

Härligt!

Ser fram emot att kunna lägga upp såna bilder jag med! :)

2012-03-29 @ 20:56:46
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0